11 december 2012

Jul-inspo!

DIY och Pyssel

Våran jul kommer vara ganska neutral i år. Trädetaljer, vitt, silver, svart, frostat och klart glas.
Tyckte du att idén med julgranskulorna var fiffigt? Granit vet jag säljer klara kulor som du kan fylla med valfritt pynt, himla fint med granris tyckte jag! Och lådor i papp finns att köpa på Panduro som du lätt kan förändra med tapet eller tyg. Jag har faktiskt en låda liggandes här hemma sedan två år tillbaks, kanske dags att fixa till den med någon rolig tapet? :)
 
Vad är ditt bästa julpyssel-tips?
 
Foto: marthastewart.com
 
 
Linda

Jag har limmat fast spets på vanliga glasburkar och har värmeljus i. Det blir ett otroligt fint sken och sätter verkligen julstämningen för mig.

Det kanske inte är något direkt jultips men jag tycker att det är otroligt fint iaf :) Sen har jag varit ute i skogen och plockat mossa som jag har tryckt ner i en sorts bricka med hög kant. Tycker att den vita mossan är så fin till julen ^^

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress