15 augusti 2012

Glasburkarna

DIY och Pyssel

Här ser ni fler bilder på mina fina glasburkar som jag fixade till med lite färg. Ni förstår principen va? Färg i botten, luta lite på burken, låt rinna ner, vinkla igen osv. Väldigt enkelt men ändå effektfullt! You like?
 
Foto: Sofia
 
Sofia/ Kreativ inredning

ÅH snyggt! Hade tänkt göra liknande till en fest jag skall ha om några veckor.. har du använt någon speciell sorts färg eller är det bara att ta första bästa?

MVH
Sofia/ Kreativ inredning

Svar: Hej Sofia! Jag använde mig av lackfärg men jag kan inte tänka mig att det inte skulle funka med vanlig väggfärg, det kanske inte håller lika länge... Men man kanske inte vill ha dem i all framtid heller.? :P
Sofias Inredning

Clara

Måste säga att jag gillar din blogg starkt! brukar normalt inte falla för inredningsbloggar men din utmärker sig verkligen! Kreativitet och inspiration i ett!

Svar: Men du, tack så jättemycket! Vad gullig du är! :)
Sofias Inredning

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress