För 2½ år sedan köpte jag den här lilla lättplacerade byrån på loppis för 80 kronor. Den slipades och målades vit och har sedan stått i min garderob och blivit bortglömd. Förra veckan fick jag ett litet ryck, jag slipade av översidan lite lätt och målade på ett nytt lager med vit färg för att få det fräscht. Sedan blandade jag till tre nyanser av grått och målade varje låda i en nyans. Jag målade också det guldiga på benen med vit lackfärg och handtagen spraymålade jag i silver. 
Sedan fick byrån flytta in på toaletten och förvarar nu småsaker. Jag tyckte att det blev ett rejält lyft med så enkla medel!

Före:




Efter:





Foto: Sofia

D A H L È N

Verkligen riktigt snyggt! Blev as bra med "toningen" :)

Lina på rumochrabalder

SÅ FIN den blev! Verkligen! Ursnyggt med ldor i olika färg. Bra jobb!

Helena N

Men Sofia, vad snyggt!

Och hur får man den där fantastiska kreativiteten (och orken) som du besitter?!

Du måste verkligen ha stått först i kön när sånt delades ut.

Blev tyvärr inget över till mig ;-)

Kram Helena

Ida S

Vad fint det blev! Jag gillar idén med olika färger på lådorna.

Kram på dig!

Sara Q

Riktigt snyggt Sofia! Jag som är en sucker för grått i alla nyanser hade också gillat det där i mitt badrum!

Nina

Ahmen det är så snyggt ju!!! Jag blir lite tokig, du är så duktig!

Carola -Mitt gröna lilla rum

Blev jätte snyggt! Tänk vad lite färg kan göra för underverk...

Hanna

Så snyggt det blev, som en helt annan byrå! :) Jag har också Radiance och DK NY parfymerna, så roligt! :)



Sv: Jag kommer nog se de kommande filmerna med men ska försöka läsa första boken åtminstone innan så jag kommer in i det lite mer tror jag!



Ja mässan var mycket roligt, fanns mycket att kika på. kul när det händer saker i lilla staden :P

Sarah

Den blev mycket snygg med de gråa nyanserna. I love it!



Keep up the good work!



Kram

Sofia

Superfin!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress