27 oktober 2011

Underbara toner

Inspiration

Detta gillar jag. Vitt som bas blandat med grått. Accentkulörer i svart och pudriga rosa och lila toner - har jag sagt det förr? :) Love it!
Och så ska jag fixa en tavelvägg hemma med mestadels svarta ramar, blandat med lite loppisramar i guldiga toner. Det komer bli sååå bra!








Foto: Bolaget

AnnaK

Ett rum helt i min smak också. Det är så fin kombination... Har idag slipat och grundmålat mitt gamla soffbord som ska målas svart. Till det; en ljungfärgad matta, gardiner i liknande toner och grå soffa. Blir schnyggt! =)

Jennica

Detta var kanonsnyggt, helt min stil och smak!

Härlig blogg du har, första gången här och jag har läst "runt". Blir härligt inspirerad! Jag kommer tillbaka!

// Jennica

Sofia - Sofias Inredning

Va kul att ni också gillar detta :)



AnnaK: Blir spännande att se resultatet sen då, låter som att det kan bli jättefint :)



Jennica: Va kul att du har hittat hit, du är välkommen tillbaka :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress