Nu på hösten och vintern älskar väl många med mig att tända ljus på kvällarna? :) Istället för att ha en ful tändare i plast framme på bordet kan man ju istället ha en fin tändsticksask liggande där? Jag har helt enkelt limmat fast en bit överbliven tapet på. Världens enklaste pyssel? Ja, kanske - det tog 5 minuter! Så tänk på att spara tapetbitar om ni får över, det kan man använda till mycket kul!






Foto: Sofia

Susanna

Hm.. Har du inte redan postat det här inlägget en gång?

Helena N

Så himla enkelt, men så snyggt!

Jag har svårt att bestämma mig för vilken jag tycker är snyggast och varför behöva välja!? :-)

Ha en superskön helg.



Kram Helena

Sofia - Sofias Inredning

Susanna: Jo visst har jag det, men det låg endast uppe någon dag eller två för det pysslet skulle vara med i Nordsjö Idé & Designs höstmagasin och då ville dem inte att jag skulle visa det i förväg. Men du har så rätt! Kul att du håller koll ;)



Helena: Nej precis, man behöver inte välja för man kan ha en i varje rum ;) Kul Att ni kommenterar! :)

Hanna - Whiterainbow

Snyggt! :)



Vart i norrland var ni på fjällvandring? :)

Det är så fint i fjällnaturen :)

Hanna - Whiterainbow

Där är också fint! :)



VI var i Gällivare, Dundret heter de. i Norrbotten :) Vi bor rakt nedanför vid kusten så det är som nära och bra! :)

VC skidtävlingar brukar vara där :)

Sara

Jättefina blev dom!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress