Ni har väl redan märkt att jag är förtjust att använda sprayfärg? Iallafall på lite mindre objekt som exempelvis brickor. Denna gången är det en träbricka som har fått ett lyft. Jag spraymålade den med svart blank färg och satte tapet i botten. Tapeten är ur Intrades härliga kollektion Un Bisou De Mme Pitou. Visst blev resultatet läckert? :)

Före:


Efter:





Foto: Sofia

Hanna - Whiterainbow

Ja riktigt snyggt, men sen är ju själva brickan en riktigt snygging med! vart är den ifrån?



Ha en bra dag!

Lotte

Wow! Synggt!!

Emma

Väldigt snyggt!!

rklint

helt knäppt, jag kom in på din blogg och har i princip kollat igenom hela nu! Man vill inte lämna den, samtidigt vill jag bara kasta ut allt modernt här hemma, gå på loppis och göra om en massa saker till vårt eget! (Även om jag tycker att det är jobbigt med loppisar, känns så himla fel)

Helena N

Helt galet snygg ju! Är ju inte samma bricka längre.

Kram Helena

Helena N

Sjukt snygg, är ju inte samma bricka längre!

Min vanliga fråga: Sprejade du rakt av eller putsade du brickan och grundade innan?

Kram Helena

Helen

Träfärgad är den ju riktigt intetsägande men när den blev målar och tapetserad är den ju en läckerbit.Jag vill ha frukost på den!!!!!

Kram moster

Ida

Nej fan va snygg den blev!! Jag skulle inte ha något emot att få lite fin frukost på sängen med en blomma bredvid på den där!



Shit, nu fick jag världens inspiration till att gå och ändra om i mitt rum av någon anledning... haha, tack!

Ida

Nej fan va snygg den blev!! Jag skulle inte ha något emot att få lite fin frukost på sängen med en blomma bredvid på den där!



Shit, nu fick jag världens inspiration till att gå och ändra om i mitt rum av någon anledning... haha, tack!

Victoria

Jättefin! men vart har du fått tag på brickan? jag har letat efter en sån jätte länge! :)

Ida

Gud vad fint och duktig du är! Bra tips.. =)

Viccy

Tack för svaret och kommentaren! Jag ska fortsätta hålla utkik efter en sån bricka! :) med lite tur hittar jag en lika fin som din snart ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress