Några dagar innan jag åkte till Thailand fick jag besök av en reporter från Alingsås Tidning. De skulle göra ett reportage om hur vi inreder våra hem 2011 och vilken inredningsdetalj som hjärtat klappar extra för just nu. Medans jag var på andra sidan jordklotet kom tidningen ut och gissa om jag blev förvånad när jag fick se vilken Stor bild det var på mig! Jättekul! :) Min inredningsdetalj fick bli ett av mina senaste inköp - provdockan! :)






Foto: Sofia


Gilberto

Congratulations on the matter in the newspaper, I realized that is about decorating your home. You're famous. :)

This mannequin that appears in the photo is also part of the decor of your home?

Sorry, Swedish is too complicated for me, men jag gillar. :P

Sofia svarar...

Ah thank you Gilberto! Yes the mannequin is my own, I have it in my apartment and change the outfits now and then :)

Gilberto

Cool, Sofia! I was thinking of saying that this mannequin has very good taste in dressing. :)

Thanks!

Linda

Min lilla linslus :) Vart man än läser dyker Sia upp ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress