Hej!
Som några av er kanske vet så gjorde jag min egna tv-bänk av en lastpall. Jag har märkt av lastpallstrenden hela hösten och jag gillar det riktigt mycket.
Det här snygga, låga bordet kommer från House Doctor och är ju faktiskt inte helt olik min tv-bänk (som man även skulle kunna ha som bord). Bordet från House Doctor, som förvisso har en glasskiva på, kostar flera tusen medans min tv-bänk kostade under hundralappen + Hjul ca 200kr.




Foto: Boligmagasinet och Sofia




Petra

väldigt fint!

Petra

väldigt fint!

Andrea

Vilken fin tapet bakom tv:n! Vet du möjligtvis vartifrån den kommer? :)

Sofia svarar...

Ja Andrea, den kommer från Designers Guild och heter Darly birch. Den är sååå fin :) Är riktigt glad att jag hittade den till mitt vardagsrum :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress