Wow, vilken underbar dag det varit! Solen har lyst på oss hela dagen och jag har passat på att fota lite grejer i lägenheten som ni ska få se här framöver :)

Sent i höstas hittade jag en söt liten tallrikshylla på loppis. Den fick en make-over med vit färg och sitter nu ovanför bordet i köket. Jag är supernöjd! Och gissa priset? 30 spänn!!

På före-bilden ser ni även hur mina gamla stolar såg ut och bilderna nedan ser ni dem nya som jag målat och klätt om. Skillnad va? :)

Före:



Efter:






Foto: Sofia



Helena

Och dina fina burkar är med också!

Allt ser supersnyggt och fräscht ut.

Kram Helena

Sofia svarar..

Ja det stämmer ju faktiskt Helena, va kul att du såg det :) Tack så mycket för din söta kommentar!

Ida

Snyggt, vännen!

Lilli

en sådan letar jag också efter. ska man slipa först innan måling? nybörjare...

Sofia - Sofias Inredning

Hej Lilli! Ja, slipa lite lätt innan du tvättar av ytan med målartvätt - den tar bort fett och smuts. Men du behöver altså inte slipa mycket, bara matta ytan lite :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress