Hej och goddagens!
Idag har jag varit på två olika secondhand, Hjulet i Vårgårda och Vinden i Alingsås. Och vilka fynd jag gjorde! Jag är supernöjd!
Hjulet hittade jag ett nattduksbord, virkat sängöverkast, tekanna och en duk. På Vinden hittade jag en gammal koffert och en slags trälåda. Nu väntas slipning och ommålning av nattduksbordet, ska bli skoj att få ett nytt projekt att jobba med!

Överkast 100kr
Koffert 70kr
Nattduksbord 60kr
Tekanna 30kr
Låda 10kr

















Foto: Sofia







sara

ååå så kul med fina fynd! =) Blir riktigt nyfiken på hur bordet kommer se ut efter sin makeover =) Jag önskar att jag också kunde göra härliga fynd, men jag har aldrig turen på min sida...

Johanna

Loppis är så skoj! Man hittar mycket för fyndpriser. Jag går så ofta jag kan. Vårt hem här i Norge är fyllt av både nydesign och gamla ting. En mix som jag älskar!

AnnaK

Vilka fina fynd du gjorde! Själv fyndade jag också häromdagen i en "ny" butik för min del; Röda korset. Lampstommar och en söt ram. Kul är det! =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress