För ett tag sedan fick jag hem den här fina kartan som jag beställde på Mapiful. Det fiffiga är att du helt kan skräddarsy din egna karta, antingen på din favoritstad eller favoritplats, och du kan själv välja hur du vill zooma in eller ut på kartan. Jag valde såklart mitt älskade Alingsås, som dels är staden jag växt upp i men som vi sedan valt att flytta tillbaks till efter några år i fina Göteborg. Vilken plats hade du själv valt? :)
 
Nu återstår bara att få upp den på en vägg någonstans här hemma, fortsättning följer...
 
Foto: Sofia Sjöberg i samarbete med Mapiful
 
Rosi

Det var coolt!! Hur stor är den?
Kostar?? Många frågor :)
Tack för en trevlig blogg

Linda

Vilken härlig idé! :)

Simone

Beställde en sån till min mamma och hennes sambo över hans hemort i Bosnien. Himla fin present!

Amanda

Superfint! Va roligt att du valt Alingsås, jag bor också där! :)

JUNITJEJ

Så coolt! Jag hade valt min hemort, dvs Lerum!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress