Nu börjar ju snart den bästa säsongen för att göra riktigt fina loppisfynd. Det finns ju inget roligare än att bila genom Sverige för att helt spontant åka in på loppisar och göra superfynd på sommaren. Håller ni inte med? Har ni några favoritställen att fynda på?
Sen är det ju det här med att handla loppisgrejer på nätet, gör ni det? Jag har aldrig provat, förutom Tradera då förstås. Men jag kanske ändå kan tycka att charmen med att fynda försvinner när man inte får klämma och känna på sakerna i verkligheten.. Ta gärna en minut och svara på några korta frågor om ni tror att det finns intresse för att handla loppisprylar på nätet.
 
Här är några av mina loppisfynd som jag gjort de senaste åren! :)
 
Foto: Sofia
 
 
ronja

fina foton!

Alexandra

Ja, älskar att åka till täby galopp här i Stockholm! Men vadå, finns det särskilda 'loppissajter'? Var handlar du på loppis?

Sandra Rosén Dahlgren

Ja sommarn är bästa loppis tiden :D! Jag har inte bilat runt på loppisrunda i Sverige än, men det skulle man ju verkligen vilja! Däremot så är det loppis varje söndag i närheten av där jag bor :). Jobbiga med att köpa saker via nätet är ju att frakten tillkommer och blir inte lika bra fyndpris längre då :/. Jättefina saker! Älskar kopparna!! :D

Malin

Loppis pa natet i form av eBay ar i alla fall en favorit hos mig. Finns massor att valja bland, dygnet runt och ofta ar frakten nastan helt gratis.

Sandra

Åh, jag är sämst på att fynda på loppis, önskar så att jag var bättre på det!

Kicki

Loppis är så roligt att gå på. Många ggr hittar man rätt mycket ;-)

Anna

Att gå på loppis är en av mina största hobbys! De bästa fyndplatserna :)

Benington.se

Vilka härliga loppisfynd!

Emma Nilsson

Underbara loppisfynd! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress