Inte för att rubriken stämmer på pricken, men jag har i vart fall semester. Vi kommer greja en hel del hemma och redan såhär efter våran andra semesterdag så har vi redan hunnit med en massa grejer. Jag har skrapat och slipat pärlspont i hallen som ikväll borde vara redo att grundas, och när jag inte grejar inomhus så gräver jag och planterar i trädgården. Joel samarbetar med elektrikern som håller på att dra om all el i huset så att alla uttag blir jordade och att alla kablar är fräscha - så himla skönt! :) Ja, ni hör ju. Så semeser - visst, men nu kämpar vi på här hemma och försöker färdigställa projekt som är påbörjade.
 
När jag inte grejar i huset så hade jag mer än gärna softat i en hängmatta som denna! :)
 
Foto: Ikea Livet Hemma/Frida Eklund Edman
 
angelicasvarld.blogg.se

Det där såg ju så inbjudande ut!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress