28 juli 2015

Grey bedroom

Inspiration

Vi har ju visserligen målat vårat sovrum i en varm ljusgrå ton (S1502-Y) men faktum är att om tiden gick att spola tillbaks så hade jag nog satsat på en mörkare grå ton. Jag menar, i sovrummet skall man ju ändå sova så då gör det ju inget att det upplevs lite mörkare. Så mitt tips till framtida sovrumsrenoveringar: Våga satsa och välj en något mörkare nyans. Och tröttnar man, så går det ju faktiskt att måla om.. :)
 
Jag gillar också fotot ovanför sängen jättemycket och fotokonst är något jag börjat kika mer på då jag är sugen på att få upp det på någon vägg här hemma! :)
 
 
 
Http://carroat.blogg.se

Åh så fint!

Eira

Men Gud va fint!

Felicia

Stilrent och snyggt!

Anna J Fotografi

Supersnyggt!

Louise - vitmossa

Snyggt! Jag har alltid varit lite skeptisk till mörka väggar i sovrummet, har själv bara vita och trivs med det. Men pojkvännen har svarta väggar och börjar gilla det allt mer, åtminstone i sovrummet... Som du säger, man ska ju mest sova där ändå.

emma

SÅ himla fint!!

Julia

Åh, vad snyggt!! :)

EMELIECATRINE

Gud vad glad jag blir att läsa det du skriver. Vi köpte färg idag till vår fondvägg faktiskt, vad tror du om färgen S 4502-Y? =)

Svar: Det blir ju kanonfint! :)
Sofias Inredning

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress