En stor inspirationskälla för mig är Tant Johanna, eller Johanna Bradford som hon ju faktiskt heter. Johanna har en fantastisk känsla för inredning och vackra ting, och är expert på att inreda personligt. Jag har skrivit om hennes tidigare lägenheter som hon och hennes man renoverat med hjärtat och jag är så imponerad över att de orkar hålla på med renoveringobjekt efter renoveringsobjekt. Nu är det alltså dags för ännu en flytt, och deras fina lägenhet ligger ute till försäljning via Entrance Mäkleri. Jag föll extra mycket för köket, som känns ombonat och personligt. Men hela lägenheten är superfin och väl värd att kolla in och inspireras av här! :)
 
 
 
 
Therése S

Men åh, vilket kök! Vilken dröm!

Anonym

Åå!! Blir så otroligt inspekterad! Jag ska själv flytta hemifrån snart och älskar att titta på inredningsinspiration!

Svar: Vad roligt att kunna inspirera! :)
Sofias Inredning

Mona Söderqvist

Riktigt snyggt kakel!

Matilda

Hej! Ett heelt fantastiskt kök, verkligen! Jag är superinspirerad av tapeten, var har du köpt den? :) Tacksam för svar!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress