Foto: Stadshem

 
Josephine

Ljust och fräscht! Gillar blandningen :)

CJ

Gillar blandningen av gammalt och nytt. Fint!

Veronica

Åh vad ljust och fint!

susanne

Superfräsct. Precis i min smak!

Leila

Åh fint, vi ska flytta från ett nybygge till en gammal lägenhet som ska renoveras helt, hittar mycket inspirtion här! Tack!

Julia

Jättefint, ÄLSKAR fönstrena. Så stora och fina fönster är verkligen få förunnat.

Ida

Så otroligt fint! Min smak :)

Therése S

Ljust och fräsch!

Anonym

Snyggt!!

Emma Grann Fotografi

Älskar Göteborgtavlan!! Har beställt en likadan nu när jag ska flytta upp till Stockholm från mitt kära Göteborg..

Johanna

fint!

Lina Josefin

TÄVLING PÅ BLOGGEN! Vinn en valfri posters från Desenio.se Finns massor av snygga att välja mellan och allt du behöver göra är att gå in på deras hemsida, välja ut vilken du skulle vilja ha och sedan kommentera det tillsammans med namn och mejl i kommentarsfältet nedan. NU PÅ TORSDAGEN DEN 26/6 KLOCKAN 21:00 DRAS EN VINNARE. Lycka till!

Länk till tävlingen: http://linajosefinberg.se/2014/june/tavling-vinn-valfri-posters-fran-desenio.html#comment

Jessica

Herregud va snyggt detta va! Man önskar ju att man va så här duktig på inredning =)

Erika

Dööööööt vad fin tavlan med de svarta halvcirklarna, vet du var man skulle kunna hitta den?
Har hittat en kudde på Fermliving med samma tryck men skulle verkligen vilja ha tavlan!
Tack!

Erika

Svar: Hej! Typiskt, jag vet faktiskt inte varifrån den kommer :/
Sofias Inredning

Thomas

Gillar soffan och att du har helt vita väggar, jag ska också måla om. Problemet är bara att det är en hel del att bredspackla då vi har mycket gamla tapeter innan. Men det kommer nog gå bra.

uhäää

So ofattbart klyschigt pretto..huh. Jag blir yr och illamående..

Svar: Ojdå. Men bra ändå att man tycker olika ;)
Sofias Inredning

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress