30 september 2013

Naturligt skönt

Inspiration

Jag är väl säkert sist på bollen men det struntar jag i. Jag bara MÅSTE visa Åhléns pressbilder för hösten som är stylade av Emma Persson Lagerberg och fotade av duktiga Petra Bindel.
Gillar verkligen val utav material och produkter och stylingen är bara så himla fin!
 
Styling Emma Persson Lagerberg
Fotograf Petra Bindel
 
Sofia

Så snyggt ;-)

Erika

Coolt! Känns lite GRANIT över det hela :)

Elin

Nåja, alldeles sista är du minsann inte! Eller så är det bara jag som är sådär härligt efter som vanligt ;) Grymt snyggt i alla fall!

Johanna Magnussons

Verkligen jätte snyggt

Nalliiz

Sjukt fina bilder! :D Blir helt kär i dem!

Fanny

Haha jag är också lite sist på bollen, postade ett inlägg idag! Men men, lika fint för det! :) Kram Fanny

Svar: Ja men eller hur :)
Sofias Inredning

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress