Alldeles om en stund så sätter jag mig på tåget till Alingsås där jag ska spendera hela påskhelgen. Därför har jag inte lagt varken tid eller engagemang till att påskpynta alls hemma, ingen idé att fina tulpaner står och vissnar utan att någon ser på liksom. Så jag körde enklaste påskpyntet ever! Plockade några grenar i skogen och satte dem i min ena damejeanne, utan färgglada fjädrar och gulliga små ägg. För visst är det väl så att också det enkla är vackert? :)
 
 
Den gamla "ficklampan" köpte jag på loppis för en femma förra helgen. Perfekt för framtida stilleben!
Foton tagna via min Samsung
 
ellie

så fint, precis min stil!

Svar: Tack :)
Sofias Inredning

Fanny

Åh jag älskar loppisar, men har så svårt för att hitta dem! Vilka är dina favoriter..? Vart åker du?


Svar: Jag har många favoriter. I Göteborg är det Holmens marknad, Emmaus och i Jonsered Östhjälpen! :)
Sofias Inredning

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress