Tidigare idag slog det mig att det BARA är två månader kvar till Julafton. Och med tanke på att hela December susar förbi i en hastig fart är det ju faktiskt inte alls långt kvar. Kanske dags att börja fundera på julklappar redan nu? Är det några av er som börjat inhandla klappar än?
 
Foto: Ikea/Livet Hemma
 
Johanna K

Jag är nästan klar med mina julklappsinköp för i år. Tack och lov! Nu är det bara min sambo som jag måste hitta något klockrent till. Det han säger att han önskar sig är ett par trumpinnar men det känns mer än lovligt tråkigt att köpa till en trummis, haha!

Svar: Vad skönt att du snart är klar med julklapparna! :) Ja, kanske lite tråkigt med trumpinnarna... :P Kanske kopletterna julklappen med kinapinnar? ;)
Sofias Inredning

erikasblogg.se

Haha va roligt att jag läste det precis efter att sambon och jag diskuterat julen :) Vi pratade nyss julgran och julkulor. Längtar såå till julen! Första klappen är inhandlad och nu när jag är sjuk ska jag passa på att leta inspo till fler klappar på nätet :) Kram fina du!!

Annika

Jag har redan börjat lite smått med julklappshandeln. Vissa saker som jag ser skulle ju passa vissa personer perfekt så varför inte köpa det redan nu och slippa stressen

Svar: Skönt att du börjat! Jag önskar att jag hade hittat de perfekta julklapparna redan men har inte klickat än... :P
Sofias Inredning

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress