I fredags var jag med i Alingsås Tidnings bilaga Hus & Rum för ett hemma-hos-reportage. Efter ett telefonsamtal i Tisdags var det bråttom med att fixa till i lägenheten (typ sätta upp alla tavlor och städa vilket var jättebra för detta behövdes) för att sedan få finfrämmat av reporter och fotograf på Onsdagen. Jag är himlans nöjd med resultatet - helsida och allt. Och inte att förglömma är ju förstasidan som jag tycker är kanon! För jag brukar ju ligga sådär i sängen och blogga... Höhö.
Jag ska se till så att ni kan få läsa artikeln i sin helhet också :)














Foton är plåtade av Patrik Skoglöw men dessa har jag fotot ur tidningen.

Karin

Vad roligt, ser jättefint ut!

Helena N

Gud vad kul och du har det ju så fint.

Ja det vore jättekul att få läsa hela reportaget, framför allt när man inte bor i närheten och kan köpa tidningen.

PS! Jag älskar dina spraymålade burkar och tänker alltid på dem när jag går på loppisar. :-)

Kram Helena

Madde

Nämen vad kul, visste inte att du va alingsåsare!

jag bodde där förut och ska snart och hälsa på en kompis där och tänkte fråga dig om vad det finns för loppisar där nu för tiden som du kan rekommendera? :-)

grattis till reportaget!

kram Madde

Camilla

Vad roligt!

Alma

Najs!! Får se det ordentligt så småningom. :)

Cissi

wow vad kul att du fick vara med i ett reportage :)

maja

Härligt:) Första gången jag snubblar in på din blogg, gillar designen:)

Alexander

Hejsan, Vad coolt med reportaget :)

Missa inte chansen att vinna en plattång på min blogg http://alexanderberglund.blogg.se/2012/january/vinn-en-plattang-1.html#comment

johanna

gå in på min blogg och läs om idioti!

Malin

Vi är så glada att ha dig som bloggare!

Malin

Marknadskoordinator Nordsjö Idé & Design

Moa

Hej,hur är det ? :)

Daniel

Hej, Vilken fin blogg du har!!



Du borde visa upp den på www.kokakola.se

Det gjorde jag och fick över 2000 nya besökare direkt.

Och allt är helt gratis.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress