Detta är ganska tokigt... När jag fortsatte skrolla ner till fler bilder från lägenheten till mitt senaste inlägg, inser jag att det är en lägenhet som jag blev så förtjust i för några år sedan. Den har nämligen varit med som ett reportage i en inredningstidning för flera år sedan - och jag har t.o.m rivit ut sidorna och satt in dem i min inspirationspärm! Jag tyckte då att de som bodde i lägenheten hade riktigt smarta ideér och lösningar. Att ha finskorna i ett svart vitrinskåp har jag varit såååå inne på att själv ha, jag har bara inte hittat det perfekta slåpet.

Är inte detta underligt så säg..
Här får ni ett gäng finfina bilder från lägenheten så titta och njut - jag gillar vad jag ser!


















Foto: Bolaget



Marcela

var verkligen en vacker drömlägenhet det där..!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress