Vill tipsa om en butik som ligger på Odengatan i Stockholm. Butiken är fylld av orientaliska prylar och möbler. Varje produkt är handplockad och noga utvald - och alla grejer är unika! Som en stor loppis, utan allt krafs! På en vanlig loppis undrar jag ofta hur folk tänker när de skänker grejer som egentligen borde hamnat i soptunnan, och tänka "detta kanske någon vill ha". Men man slutar aldrig att förvånas!

Jag är på jakt efter ett unikt vitrinskåp, med sliten patina och med en historia. I denna butiken skulle jag säkert hitta mitt älskade skåp. Vid nästa Stockholmsresa får det bli ett stopp på Odengatan!




Foto: Raja


Anonym

Dit vill jag med. Låter som min typ av affär.

Lina

Åh hitta ett sånt åt mig med!

Sofia

Hittar jag ett så slår jag en signal Lina :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress