Godkväll! :)
Lovade ju att jag skulle visa resultatet av min nya lampa.
Köpte ju som sagt en lampfot på secondhand för ynka 40kronor!

Jag ville inte ha lampan i guld eftersom det inte passar helt hundra till min övriga inredning och stil, så jag köpte Bladsilver Panduro Hobby. En förpackning innehållande 7st ark kostar 52kr. Till min lampfot gick det åt ca 4st ark. Vid mitt senaste besök på Ullared inhandlades en svart lampskärm för ca 70kr.
En snygg och väldigt prisvärd lampa helt enkelt!

(Bladguld bör ej användas av personer med dåligt tålamod. Bladen är otroligt tunna och är känsliga för minsta beröring. Men resultatet blir detsamma för den erfarne, som nybörjaren!)




Före:







Efter:





Foto: Panduro och Sofia

Helen Mowitz

Mycket snyggt. Tänk vad man kan göra med små medel. Du är både påhittig och duktig på att se vad det kan bli. Bra egenskaper min vän. Kram

Sofia svarar..

Åh tack moster! Ja detta måste jag säga var ett himla roligt projekt. En snygg och unik lampa för strax över 100spänn :)

karin

Vad fint det blev :)

Sofia

Tack Karin :)

Linda

Kanon, du är grym! Riktigt snygg!

Sofia svarar..

Tack Linda! Kul med respons! Mer sånt :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress