Någon vecka innan jul så beställde jag hem en förstoring av ett bröllopsfoto på oss som har blivit något utav en favorit. Tänkte även beställa några förstoringar på lite detaljbilder från bröllopet och sätta som ett litet kollage ovanför sängen - vad tror ni om det? De fina bilderna har min vän Jennie Smith tagit!
 
Och fredag är det idag också så jag passar på att önska er en Happy Friday! :)
 
 
Häromdagen var jag i blomsteraffären och köpte med mig bl.a den här Begonian som jag tänkte kunde passa i sovrummet då den står lite mörkt där på sängbordet.
 
 Foto: Sofia Sjöberg
 
sandra

oj oj så fint fotografi. Förstår att ni gillar det

Svar: Tack snälla :)
Sofias Inredning

Anonym

Så vackert!! 😍

Svar: Tack :)
Sofias Inredning

Jennifer Qvist

Ojoj! Sååå vackert 😍😍

Svar: Tack :)
Sofias Inredning

Johanna

Förstår dig! Supervacker! :D

Svar: Tack snälla! :)
Sofias Inredning

Egenlya

Vilka fantastiskt vackra bilder <3

Svar: Tack :)
Sofias Inredning

AMANDA

Åh gud, fotot var verkligen SÅ fint, jag försåt att det är lite av en favorit!!

Svar: Tack! Ja men eller hur :)
Sofias Inredning

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress