För några veckor sedan tipsade jag om att ett Hemma-hos-reportage från vår gamla lägenhet fanns i Aftonbladets bilaga Härligt Hemma. Nu har reportaget äntligen nått webben (för er som inte köpte ett exemplar av tidiningen) som ni kan läsa om ni är nyfikna. Hela reportaget finns att läsa på hemsidan!
 
Såhär ser det ut på Härligt Hemmas förstasida just nu, och jag är så himla stolt och glad! :)
Jag tycker att reportaget gjorde sig bäst i pappersfomat. Det är verkligen en speciell känsla att bläddra i en tidning och se bilder från sitt hem :)
 
Skärmklipp från Härligt Hemma
Foto: Frida Ekman
Text: Lotta Ringdahl

 
Malin

Så fin hylla 👍😍

Svar: Tack snälla :)
Sofias Inredning

Robex Lundgren

fint

Svar: Tack snälla!
Sofias Inredning

Louise

Superfint :D

Svar: Tack :)
Sofias Inredning

elin stridh

sååå fint :D

Svar: Tackar :)
Sofias Inredning

Patrik

Riktigt snygg hylla!

Svar: Tack snälla :)
Sofias Inredning

Emma

Superfint! Härliga färger.
Vart bor ni nu?

Svar: Tack :) Nu bor vi i Alingsås :)
Sofias Inredning

Anna-Karin

Underbara färger. Superfina askar :)

Svar: Tack snälla :)
Sofias Inredning

När Annie fotograferar i Kalifornien

Älskar er bokhylla! Har ni byggt en del lådor själv för att få till måtten? Funderar på något liknande själv, har fått jättefina gamla sockerlådor av en vän och vill intregrera dem i en bokhylla sen när jag flyttar. Det skulle vara kul att blanda med "nya" lådor också, och jag gillar hur ni har fått in IKEAboxar och skåp i det. Så vackert!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress