Nu börjar klassens examensutställning närma sig med stormsteg! Nästa vecka, den 4e Juni, slår vi upp dörrarna för allmänheten och det hade ju varit himla roligt om några av er läsare hade vägarna förbi!
Under de närmsta dagarna kommer jag bli klar med mitt skriftliga examensarbete och jag kan äntligen börja planera och bygga min monter. Jag började packa ihop småsaker här hemma idag och såhär blev det! :)
 
Foto: Sofia
 
 
Veronica

Åh vad skönt att examensarbetet snart är klart! Jag har mitt nästa år och kommer kännas underbart när det är klart :)

Hanna

Vad roligt att det snart är dags för grand finale :) Lycka till!

Jenny - Hemtrender

Jättekul att träffa dig igen också Sofia! Hoppas vi ses snart igen :)
Den där mässingsgrejjen (grytunderlägg?) var ju väldigt finer, lycka till med din monter nu, kramkram!

Svar: Ja visst är den fin! Köpt på loppis för 15 kronor - inte Svenskt Tenn direkt men den är ju fin ändå ;)Tack snälla! :) Kram
Sofias Inredning

Fanny

vart kommer man kunna se utställningen? :)

Svar: Den kommer vara i Handelsakademins studio. Nere vid Klippan i Majorna :)
Sofias Inredning

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress