Japp, imorgon smäller det! I dagarna två har vi nämligen byggt upp varsin monter på skolan som liksom ska representera vad man gjort för examensarbete. Imorgon kommer familj, vänner, branschfolk och andra elever från skolan och kollar på utställningen. Imorgon ska jag även passa på att fota lite grann från utställningarna men så länge bjussar jag på två detaljbilder från mitt Instagramkonto. (@sofiasinredning)
 
Foton tagna från mitt Instagramkonto
 

 
ida

Jättefint verkligen! Lycka till :)

Anna

Som jag inspireras av er som är kreativa! Själv får jag allt som oftast göra KDS isf DIY :) läs mer om detta på mitt inlägg: http://www.bjornensover.se/?p=429 Läs och skratta vet ja! Anna www.bjornensover.se

Linnéa

Ser fint ut, ska bli kul att se allt! :) Lycka till!

Svar: Tack snälla! Det gick jättebra igår! Ska göra ett inlägg som visar bilder från utställningen inom kort :)
Sofias Inredning

Saragunmarie

Snyggt! Du är så duktig :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress