23 september 2013

Tavelvägg

Hemmet 2012-2014

Jag har länge tänkt på att fixa till en tavelvägg ovanför soffan hemma. Det dumma är att jag har velat fram och tillbaks på hur jag verkligen vill ha det. Jag har liksom inte ens varit helt säker på vart jag ville ha tavelväggen... Efter mina två praktikveckor med Sarah Widman har jag ju sett en massa snygga lösningar och läcker inredning, så beslutet har nästan varit ännu svårare nu - jag vill verkligen att det ska bli bra! Men efter påhejningar på Instagram i veckan så bestämde jag mig till slut på att ha en tavelvägg ovanför soffan, så i fredags efter praktiken satte jag hammaren i handen och påbörjade projektet.

Här har ni resultatet, och nu är ju frågan: Vad tycker ni? Blev det bra? :)
 
 
Foto: Sofia
 
Saragunmarie

Supersnyggt!

Elin Jonsson

Grymt snyggt!!

Johana Duggin

Intresserad av träning & motivation! Kolla in hos mig lite snabbt då :)

Mathias&Rebecca

Ser riktigt fint ut!! :) Ha en fortsatt fin dag!

Fanny Walhed

Det blev jättefint! :)

Fanny Walhed

Det blev jättefint! :)

ViktoriaCaroline

super fint! :)

Josefine Anerland

Åh jösses vad fint! Sådär vill jag också ha när jag flyttar hemifrån!

Yohanna Svensson

gillar tavlan med hunden på så rolig :D

Tina

Tycker det blev jättefint! Tycker det är fint när man blandar lite allt möjligt av sånt som inspirerar en!

Maolion

Det var verkligen jättefint! Gjorde hela rummet typ :)

Maolion

Det var verkligen jättefint! Gjorde hela rummet typ :)

Maolion

Det var verkligen jättefint! Gjorde hela rummet typ :)

Maolion

Det var verkligen jättefint! Gjorde hela rummet typ :)

Caroline Nilsson Photo

Men MASSA snyggt! :D

Lisa Radojewska

NEj vad fint!!
Avis :(
Kram

Josephine

Otroligt fint! :D

Jennie Ivarsson

Himmelens fint vardagsrum du har!

Isabell

Gud så snyggt! Ungefär som jag vill ha det :)

Emma

Fan vad snyggt!

Anonym

gud så vackert:)
tycker du det är läckert med killar som har jättestora muskler?
kolla in mina bilder och säg vad du tycker!

jennie pluggar i los angeles

hemma i min lägenhet så har jag en HEL vägg med tavlot från golv till tak! så jädrans snyggt:D

Ida

Jättesnyggt ju!

Sara

snyggt! :D

Johanna

Jätte snyggt!

Thea

Vad fint!

Bohemhoe

Herregud så fint! Blev ju vrålgrymt!!

felicia

fint :)

Emma!

Vilken härlig blogg du har! Helt perfekt för mig som ÄLSKAR inredning. :-)

Sofia

Gillar verkligen :-D

Linn

Åh, så mysigt det ser ut! Me like!

G I N A ~

Väldigt snyggt! :)

Emelie Petersson

Snyggt!
Så fint du har det :-)

Charlotte Andersson

Vad fint! Älskar ditt soffbord :)

Jasmine

Väldigt snyggt! Som hämtat ur en inredningstidning.
Kram

Linda

Har funderat av och till på en tavelvägg. Ingen dum idé med olika storlekar på dem. Riktigt bra!

Matilda Carlsson

va snyggt det blev. Älskar när tavlor hänger så där hiller om buller :3

kaffehörnan

Vad grymt fint de är

Anita BJ

Så fint! Jag har också alltid velat ha en tavelvägg, var som helst typ, men det har aldrig blivit av. Men nån gång så...:-) Fint blanda upp med andra prylar också och inte bara tavelrammar.

Julia

Fint!

Jenny - Bildjournaliststudent

Åh har också en Vee Speers-affish!

Nalliiz

Älskar soffan! Den ser himla skön ut!

Alexandra

WOW va fint det är<3

Ida

Å Gud vad fräckt!! Fasen så duktig du är! Gillar även den slitna fönsterramen på väggen, riktigt snyggt! :) Om du nu är intresserad av inredning så kolla gärna in min blogg under kategorin "Inredning". Är grymt kul att inreda faktiskt! :) Kram

Liborius

jättefint! har du instagram? känns som att jag sett din tavelvägg innan^^

irma


Hej!
kika gärna in på min blogg om frisör livet. Här kan du läsa om allt ifrån hårvårds tips och produkter till härliga höstuppsättningar och nya trender!

Välkommen!

Lisa

SUPERFINT!!!!!

Elin

Supersnyggt! Jag planerar att göra något liknande här hemma men det är så svårt att bestämma sig för vad man ska sätta upp..

missluong

snyggt!

Olivia - TheWayToSuccess

Absolut, tycker att det blev urfränt!! :D

Natta

Shit, är totalt kär i inredningen! Skulle lätt vilja ha så, väldigt snyggt.

Linda Jansson

Snyggt!! Kom och inred min lägenhet ;)

JohannaJ

Jättefint sofia! En fråga till dig: var kommer ditt soffbord ifrån? :)

Svar: Tack!! :) det kommer från Ikea :)
Sofias Inredning

Elin

Gud så himla fint!
Var kan man hitta glödlampslingan som hänger på väggen?

Svar: På Lagerhaus och Granit! :)
Sofias Inredning

Madeleine

Åh, så fint!! Var kommer tavlan med hjärtat ifrån?:)

Svar: Den har ToveLisa gjort! :)http://www.nordicdesigncollective.se/designer/tovelisa.html?utm_content=5955189865&utm_term=tovelisa&utm_campaign=%5bPB%5d+Formgivare&utm_source=Bing_Ads&utm_medium=cpc
Sofias Inredning

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress