Hur fin är inte den här platsbyggda garderobslösningen? Perfekt sätt att utnyttja de där svåra kvadratmeterna vid snedtaket också. Och jag bara Älskar garderobsdörrarna som egentligen är gamla fönster, så otroligt vackert! Hade jag bott i detta sovrummet så hade jag inte velat gå upp på morgonen, jag hade gärna legat kvar och spanat på de underbara garderobsdörrarna! Jo man tackar! :)
 
Foto: Stadshem Mäkleri
 
 
 
 
 
Elin

Jag gillart! vi har själv platsbyggda garderober i vårt sovrum, love it!

Åsa

Vilken häftig lösning! Väldigt snyggt.

Thea

Åh vad fint! Något att drömma on i framtiden!

Madeleine

Åh vad fint:)

Amanda [SPONTAN]

Men åh vad fint!

Elina

Va fint!!

˟ Photospiration

Riktigt snyggt!

Gabriella

Åh, jag såg detta på en annan blogg och det här är ju bara för härligt! Underbart=)

Annika

Väldigt fina dörrar. Ett bra tips att tillverka

hannaly // en salig blandning av inredning, recept och vardagliga ting

Jättesnyggt med gamla fönster som dörrar!

Kaffehörnan

Vad snyggt

JUNITJEJ

Åh, så snyggt!

Tess

Åh, så snyggt! :) Kram

Johanna

Så snyggt!!

Jennica

Jamen gud så fint! Riktigt riktigt fint! Håller med, i den där sängen hade man legat hela dagen och bara njutit av de fina dörrarna! :)
Kram!

Elaine - en hopplös fotograf

Wow jag älskar det!! Hade nog gjort som du, legat och beundrat sina garderober haha :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress