8 december 2013

Andra advent

Hemmet 2012-2014

Så har redan en vecka gått och vips så är det andra advent. Ett enkelt tips på vad du kan göra med dina hyacinter är att sätta ner dem i gamla syltburkar. Jag är inte så mycket för stora planteringar med mossa och minisvampar i plast utan jag tycker oftast att det enkla är det vackraste. Jag har sedan lindat några varv med ett svart snöre för att göra den lite mer "klädd" och satt fast en etikett från Ikeas Paper Shop. Om några dagar har hyacinten vuxit några centimeter och kommer sticka upp fint över kanten. Vad tycks?
 
 
Foto: Sofia
 
Saragunmarie

Hur snyggt som helst!!

Matilda Carlsson

Vilken härlig idé med en liten blomlök (?) :D

Paperdreams

Riktigt riktigt snyggt! Och de där ljushållarna är ju bara to die for. Jag har köpt en på loppis som jag tänkte spraya om. Får se hur det blir :)

JUNITJEJ

Vilken smart idé!

Mikaela

Jättesnyggt!

Lovisa

Fint!

LORISSA LOVEBOMB

Det ser verkligen vackert ut. Veeerkligen :) Fin idé att ha den i en burk.

Svar: Tack snälla :)
Sofias Inredning

Sara

Jättesnyggt, och vilken smart idé :)

Jojo

nice! bra ide ;)

Sriwanna Salomonsson

Jättefint! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress