Åh, det är så härligt med sommardofter! Så skönt när allt har blivit grönt ute och blommorna blommar för fullt, så också syrenerna! Man får passa på och plocka nu innan de blommar över. Det gjorde jag igår, plockade med mig några grenar och satte i en vas på favoritskåpet. Sommarkänslor! :)

Och på första bilden ser ni också sängbords-stegen som jag berättade om häromdagen.







Och mina betongljusstakar från Tove Adman har jag inte på långa vägar tröttnat på än, såååå fina och klassiska :)


Foto: Sofia

Fröken Tö

Jag älskar också syrener! Dels så doftar de ljuvligt, men sedan är de ju så himla vackra också! Ha en fin söndagskväll!

Annika

Vilken fin byrå!

Hanna

Syrener är så ljuvliga, hade de i trädgården till barndomshemmet och saknar det verkligen! :)

biggeros

Så fina syrener! Våår😊

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress