På hemmaplan är det lite kaos just nu... Golvet på övervåningen har vi slängt ut för att lägga in ett nytt plankgolv, väggar har tagits ner för att sedan byggas upp på nytt dock med en lite annan planlösning, uterummet skall snart rivas och istället skall det byggas altan. Ja, ni hör ju - projekten är många!
Än så länge finns det inte så mycket att visa från renoveringar, så istället visar jag några glimtar ifrån vårat sovrum, och där kan ni även skymta våra nya sängbord som Joel byggt - det fattas bara två luckor sen är de också klara! :)
 
 Foto: Sofia Sjöberg
 
Elin

Så himla fint ni har! Älskar bröllopsfotot.

Svar: Tack snälla :)
Sofias Inredning

Linda

Wow, så himla fint! Som ur en tidning! :)

Svar: Tack :)
Sofias Inredning

Josefine

Vilken fin och härlig blogg du har! :)

Svar: Tack :)
Sofias Inredning

Sofie

Åh, så himla fint sovrum ni har!!! Får man fråga vad färgen som sängborden är målade i heter? :)

Svar: Tack snälla :) De är målade med Ambiance Superfinish, glans 5 från Nordsjö i kulör S4502-Y :)
Sofias Inredning

Therese

Superfina sängbord verkligen!

Svar: Tack snälla :)
Sofias Inredning

Heminredning.tips

Så härliga bilder! :)

Maria

SÅ fint du har det! Skulle du vilja hjälpa mig med en liten shout out? Jag har just börjat sälja mina fina affischer och är i behov av lite uppmärksamhet :) Om du gillar dem får du hemskt gärna skriva om mig! Adress till webbsidan:
http://www.artpal.com/mariahelena
Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress