Hemma hos oss brukar påsken vara väldigt anonym och nästintill obefintlig, men i år har jag i alla fall fixat till lite enklare dekorationer i neutrala färger. För några år sedan pysslade jag ihop betongägg som nu får ligga i en glasskål tilsammans med vackra fjädrar i bruna toner. Samma fjädrar satte jag även i en trollhassel som passar bra i min loppisfyndade damejeanne. Jag har även pysslat ihop en söt liten girlang som jag klippt ut i lite hårdare
svart papper - alltid kul att testa något nytt! :) Hur pyntar ni i påsk?
 
Foto: Sofia Sjöberg
 
Jessica

Alltså kaningirlangen! Så fin!! Och äggen också <3
Har inte orkat påskpynta trots att jag taggat sen Halloween (obs sant) så det är lite synd, men jag kör ganska klassiskt med pastelliga vårfärger och sånt hehe.

Lovisa

Det blev mest traditionellt påskpyssel. Älskar dina dekorationer, så fina och stilrena samtidigt som de är unika.

Helen

Så påskfint! :)

Caroline Segerfeldt

Är det www.houseoflinne.se du har köpt möblerna ifrån?

Har sett att de har liknande saker som du har :D

anita

Var har du köpt flask/vasen någonstans med grenarna i?

Svar: Loppis :)
Sofias Inredning

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress