Igår lanserade äntligen Sandberg Wallpaper sin nya kollektion Flora Sandbergica. Redan när jag fick smygtitta på den i Januari så har jag sett fram emot lanseringen. Kollektionen innehåller några riktiga guldkorn och mina personliga favoriter är Eugen och Siri, får väl se om de hamnar på någon vägg här hemma :)

"Kollektionen består av fyra botaniska uttryck: Urban Harmony, Natural Essence, Lasting Memories och Botanical Legacy. Uttrycken rör sig fritt i det skandinaviska växtriket och frodas både på landet och i urbana omgivningar. Det traditionellt omsorgsfulla samspelar här med det råa och ruffa i en mix av naturnära mönster formgivna för många olika miljöer."
 
Stylingen står duktiga stylisten Sarah Widman för, som jag också hade min praktik hos för några år sedan :)
 
Emma

Så otroligt fina!! :)

dreamingon

den andra var fantastisk!

På tapeten

Flora är verkligen en läcker tapet kollektion tack för en inspirerande läsning.
Hälsn Sara

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress