De otroligt populära grytunderläggen från Men at Work säljs på bl.a Rum21 och det har tidigare mest varit storstäder som New York, Paris, Milano eller Stockholm som setts i många stylade svenska hem.
För ett tag sedan såg jag att Alingsåsbutiken Kök & Rum skulle ta in grytunderläggen med texten "Alingsås" och då tänkte jag bara att en sån måste jag ha - det är nu eller aldrig liksom. Så i början av December knep jag ett utav de sista exemplaren då de tydligen sålt som smör... Det fungerar ju såklart att ha som grytunderlägg till vardags men allra snyggast är den ju bara att ha ståendes på en hylla i köket! :)
 
 Foto: Sofia Sjöberg
 
Emma

Visst är de fina? Men dessutom så himla bra, tycker många grytunderlägg är så höga så kastrullerna lätt tippar över kanten.

Svar: Precis så ja :) Har använt det några gånger redan men jag njuter nog mer av att bara ha det stående på en bänk i köket så att jag kan vila ögat på det ibland ;)
Sofias Inredning

Stina Ekholm

God fortsättning och Hej,
Fick av en vän att gå in titta på fönsterkarmar i svart!!??
Hittar ej bilden och jag har letat. Min vän kunde inte kopiera
bilden så snälla kan du skicka den till mig OM du har tid.
Hon blev förälskar i det och ville måla sitt fönster men vill att
jag skulle säga vad jag tyckte om det.....
Ha en bra dag.
Stina

Svar: Hej Stina! Kan det vara det här inlägget: http://sofiasinredning.blogg.se/2011/may/svarta-detaljer.htmleller detta?
http://sofiasinredning.blogg.se/2015/october/kvallsinspiration.html
Sofias Inredning

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress