19 februari 2016

Fredagsinspo

Inspiration

I veckan fick jag hem ett litet presskit från Bjurfors i Göteborg som presenterade sitt senaste stylistsamarbete: duktiga Emma Fischer (Styled by Emma Hos). Jag blev supernyfiken så jag klickade genast in för att kolla hur hon trollat med lägenheterna - min favorit blev den här lägenheten på Hvitfeldtsgatan! Den andra lägenheten som presenterades var också superfin och jag kommer nog inte kunna hålla mig från att visa den här lite senare också :)
 
Ha nu en riktigt härlig fredag! :)
 
Foto: Bjursfors
 
rememberthiis.blogg.se

Fin inspo :)

Helene

Åh va fint! :3

Alice - Doers Magazine

Gud vad fint ja! Emma är så jädrans duktig! Vi intervjuade henne i somras och då upptäckte jag, som ju inte är i inredningssvängen så mycket, vilken grym tjej hon är. Och trevlig också :) Ha en fin helg!

Veronica Wallgren

Så himla ljust och fint!

ISA

där skulle man bo du ;)

Jusmag Måleri

Vilka härliga bilder! Vi älskar ljusen i rummen.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress