10 september 2015

Go green!

Hemma på Bygatan

Jag är väldigt förtjust i grönt, det vet ni kanske redan, men grönt och och grått är mina favoritfärger. En annan sak som jag gillar är att köpa grejer på loppis, och det borde ni väl också veta vid det här laget? ;) Hur som helst så kan det ha råkat bli så att jag gärna köper hem grönfärgat glas i olika former och allt blir ju mycket finare när man grupperar det. Så dagens tips: Gruppera mera!
 
Ser ni den fina lampan där? Den fyndade jag nyligen i min mormors källare och jodå, visst är den grön! :)
 
 Foto: Sofia Sjöberg
 
Helena Lyth

Vackert! Grönt är skönt och får tydligen våra hjärnor att bli mer kreativa. Sounds good to me!

Önskar också att jag hade en mormorkällare med sådan där snyggingar ;)

Svar: Tack snälla! :) Det är väldigt smidigt, speciellt när hon har bra lampsmak ;)
Sofias Inredning

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress