Den 23e september lanserar Eco Wallpaper en ny grafisk kollektion som heter Black and White. Det är mestadels nya mönster men det finns också några gamla godingar som jag känner igen från mina första år i färgbutiken.
 
"Black & White är en bred, skandinaviskt modern kollektion speciellt framtagen för att skapa inspirerande kontraster i inredningen. I kollektionen finns dessutom två art déco- inspirerade mönster i ny tappning signerade grafiska designern Therese Sennerholt som gör ett unikt gästspel."
 
 Jag tycker att det känns riktigt roligt att Eco Wallpaper släpper den här kollektionen, då ingen av de senaste lanseringarna varit helt i min smak. Black and White känns fräsch, trendig och helt rätt i tiden! Mitt favoritmönster ser ni på den första bilden nedan :)
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress