Ni är ett stabilt gäng som tittar in här varje dag, vilket är superkul! :) Jag känner att jag vill utveckla bloggen, men vet inte riktigt åt vilket håll. Därför frågar jag nu er läsare: Vad vill ni läsa om när ni kikar in på Sofias Inredning?
Finns det något som saknas? Önskar ni mer renoveringsbilder från huset? DIY-tips? Hit me! :)
 
Foto: Sofia Sjöberg
 
Anonym

Renoveringsbilder från huset och diy. Bländar alltid förbi annat, tyvärr

Svar: Tack för dina synpunker. Ska försöka bli bättre på att visa mer bilder från huset, även om jag helst inte publicerar renoveringsbilder ;) Men ni är ju flera som har efterfrågat det så jag får väl börja bjussa på det ;)
Sofias Inredning

Sanna

Hej!

Jag ser gärna mer bilder från huset! Sen tycker jag att tips är kul, exempelvis DIY och kanske någon rolig inredningsdetalj med tillhörande länk.

Keep up the good work!
/Första gångens kommenterare.

Svar: Tack för dina synpunker. Ska försöka bli bättre på att visa mer bilder från huset, även om jag helst inte publicerar renoveringsbilder ;) Men ni är ju flera som har efterfrågat det så jag får väl börja bjussa på det ;)
Sofias Inredning

Yohanna af Skovde

DIY och före- och efterbilder är sånt som får mig att gå igång!

Svar: Tack för dina synpunker. Ska försöka bli bättre på att visa mer bilder från huset, även om jag helst inte publicerar renoveringsbilder ;) Men ni är ju flera som har efterfrågat det så jag får väl börja bjussa på det ;)
Sofias Inredning

Anonym

Diy!

Svar: Tack för dina synpunker. Ska försöka bli bättre på att visa mer bilder från huset, även om jag helst inte publicerar renoveringsbilder ;) Men ni är ju flera som har efterfrågat det så jag får väl börja bjussa på det ;)
Sofias Inredning

Rebecka

Jag gillar också att se bilder från huset men gillar även "detaljbilder", som när du visar loppisfynd och andra smågrejer. Tycker redan att du har en bra blandning men ännu lite mer frekvent uppdatering skulle ju vara ännu ett plus!

Svar: Tack för dina synpunker. Ska försöka bli bättre på att visa mer bilder från huset, även om jag helst inte publicerar renoveringsbilder ;) Men ni är ju flera som har efterfrågat det så jag får väl börja bjussa på det ;)
Sofias Inredning

Catty

Jättegärna före-efter-bilder från husrenoveringen. :) Så inspirerande! Gärna lite mer om vad du gör på ditt jobb, vad är dina arbetsuppgifter? DIY är alltid roligt, speciellt om det är något du själv har gjort. Jag tycker det är roligt att du även lägger upp inspirationsbilder från andra bloggar/bostadsannonser/pressbilder osv, men de roligaste inläggen är ändå de som rör dina egna tankar, idéer, pyssel och hem.

Gillar verkligen din blogg, blir alltid så glad när det kommer upp ett nytt inlägg!

Svar: Tack för dina synpunker. Ska försöka bli bättre på att visa mer bilder från huset, även om jag helst inte publicerar renoveringsbilder ;) Men ni är ju flera som har efterfrågat det så jag får väl börja bjussa på det ;)
Sofias Inredning

Sofia

Gillar bloggen som den är! Vore kul med mer uppdatering, mer bilder från huset och diy uppskattas också väldigt mycket dock! :D

Svar: Tack för dina synpunker. Ska försöka bli bättre på att visa mer bilder från huset, även om jag helst inte publicerar renoveringsbilder ;) Men ni är ju flera som har efterfrågat det så jag får väl börja bjussa på det ;)
Sofias Inredning

Anonym

Bilder är alltid bra, och tips idéer på hur man kan omvandla gammalt till användbart? Vi har precis flyttat till en 2:a där man kommer rakt in i vardagsrummet från ytterdörren - så har du något bra tips på snygga rumsavdelare vore det toppen! Hälsningar från Anna i Nacka

Svar: Tack för dina synpunker. Ska försöka bli bättre på att visa mer bilder från huset, även om jag helst inte publicerar renoveringsbilder ;) Men ni är ju flera som har efterfrågat det så jag får väl börja bjussa på det ;)
Sofias Inredning

När Annie fotograferar i Kalifornien

DIY, tips och loppis! ;-D

Svar: Tack för dina synpunker. Ska försöka bli bättre på att visa mer bilder från huset, även om jag helst inte publicerar renoveringsbilder ;) Men ni är ju flera som har efterfrågat det så jag får väl börja bjussa på det ;)
Sofias Inredning

Tove

Tycker dina DIY-projekt är jättefina och bra inspiration :)

Anonym

Jag tycker att det är roligt med DIY så att man kan bli inspirerad att skapa sin alldeles egna inredning! Mycket fin blogg :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress