19 oktober 2015

Nya krukor

Hemma på Bygatan

Jag måste ju bara visa er de här små krukorna som jag köpte för 20 kronor styck i en av stadens blomsterbutiker som hade utförsäljning för någon vecka sedan. Jag planterade en kaktus och en liten Sophora i krukorna, och jag hoppas verkligen att växterna klarar sig då jag kan tänka mig att de längtar efter lite större utrymmen... :)
 
Foto: Sofia Sjöberg
 
Johanna

Hej Sofia! Försökte maila dig, men det funkade inte? Har du någon annan mail än den som står här på sidan? :)
Vill nämligen ha tips och råd haha!
MVH

Svar: Hej! Jaså vad konstigt, det brukar alltid funka.Prova igen, annars kan du maila [email protected] :)
Sofias Inredning

Rebecka

Åh verkligen jättefina, vilket fynd!

Svar: Tack snälla :)
Sofias Inredning

LIVSGLITTER - INREDNING OCH FAMILJELIV

Vilken super trevlig blogg, första gången jag kikar in och fastnade direkt! Ha en fin dag, ska kika vidare härinne nu!

Kram L

Svar: Tack vad roligt att du gillar, så glad jag blir :)
Sofias Inredning

Matilda

Superfint! Sophoran är ju bara så snygg:)

Svar: Ja visst är den, älskart! :)
Sofias Inredning

Netti Starby

Vilka snygga krukor! Kram

Johanna

Himla fina! :)

Ninni

Vad fina!

Hanna

Vilket fynd! Jättefina krukor!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress