Ända sedan jag såg den här William Morristapeten i Johannas kök tidigare i våras så har jag varit lite småförälskad i den för den är ju helt fantastisk! Just nu funderar jag på om jag ska tapetsera den i sovrummet eller i lilla gästtoan som vi renoverar just nu, för ni ser ju att den funkar finfint med både trägolvet i sovrummet och det vita slaktarkaklet som skall vara på gästtoan. Eller ska den kanske få sitta i gästrummet eller i hallen på övervåningen? Ja, ni hör ju - lite smått förvirrad kanske. Men någonstans här hemma ska den hamna för den är verkligen helt magisk! :) Detta mönster heter Pimpernel och du hittar den här. :)
 
Foto: Sofia Sjöberg
 
angelicasvarld.blogg.se

William Morris har så många fina tryck å tapeter - jag har själv en favvo i köket - älskar den!!

Magda Pixers

Det mönstret är otroligt vackert!

Magda Pixers

Det mönstret är otroligt vackert!

Sarah

Ja William Morris tapeter är verkligen helt fantastiska! Har också tittat på just detta tryck men jag älskar också den som heter Honeysuckle!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress