Redan torsdag igen och snart är helgen här - veckorna verkligen flyger fram! Rätt som det är så är det första advent och vips så är julen här. Hur som helst, de här bilderna knäppte jag häromdagen och det är verkligen inte lätt att fota i det här Novembermörkret som råder just nu. Jag gillar verkligen våra udda sängbord men faktum
är att vi skall bygga nya. Ja, eller Joel ska rättare sagt. Han beställde nämligen marmorskivor för ett år sedan som har stått i garderoben i väntan på att underredet ska snickras. Kanske det kan bli en julklapp till mig? :) Jag ska nog inte hoppas på för mycket men jag ser fram emot den dagen när det står vackra, identiska sängbord på var sida sängen..
 
Foto: Sofia Sjöberg
 
Patrik at Brass&Gold | Hannas Room

Så fint sovrum! Kul med nya sängbord! Och jag måste säga att jag gillar er sänglampor! :D

therese

å vad fint =) vart är överkastet från?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress