20 november 2015

Mässingskanna

Loppisfynd

Jag bara måste visa er ett utav mina senaste loppisfynd - nämligen den här mässingskannan som jag köpte för femtio kronor! Den stod högst upp på en hylla på loppisen och den var väldigt smutsig och flammig så jag gissar att folk inte såg potentialen i den :) Efter lite mässingsputs så blev den superfin och den kommer nog främst användas som vas till sommarblommorna. När den inte används till blommor så kommer den stå och vara vacker på en hylla i köket tror jag.
 
Foto: Sofia Sjöberg
 
Carolina / doredoris.se

Vilket fantastiskt fint fynd!!

Kamilla Haaland

Herligt!!

Johanna

Jesus vilket fräsigt fynd! Står supersnyggt på sin plats också! Jag måste även passa på att berätta vilken härlig stil du verkar ha när det gäller inredning. Toppen! På min blogg kan man också se och läsa om inredning hos mig :-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress