31 mars 2015

New in

Hemma på Bygatan

Jag tycker att lampor och belysning är himla kul, men som jag skrivit om tidigare så tycker jag att det är svårt att hitta snygga lampor på fot. I helgen som gick hittade jag en lampa på fot som jag faktiskt gillar - och det till halva priset! Underbart ju! :) Vad tycker ni om våran nya lampa? Jag tycker att den är fräck och lite fulsnygg, och framförallt så tycker jag att den gör sig väldigt bra där på skänken! :)
 
Foto: Sofia
 
 
skyddsanden

Jag gillade den lampan väldigt mycket! Påminner om en barndomshem fast lite nyare.

Mian

Fulsnygg? Den är tuff-snygg!! : )

Anonym

Var är den ifrån?

Svar: Försöker forska i det, köpt på Rumstid!
Sofias Inredning

erikasblogg.se

JAAA jättefin! Gillar färgen på den med! Perfekt grå!

Svar: Håller med :)
Sofias Inredning

Caroline

Jag älskar &Traditions Flowerpot, så på så sätt måste man ju även gilla designen på denna. Även om originalet är snäppet vassare.

Svar: Håller helt med! :)
Sofias Inredning

Stella

Jättefint!
Men var kommer den fina grå krukan ifrån? :)

Svar: Tack! Åh det är en gammal goding, troligtvis Blomsterlandet eller liknande :)
Sofias Inredning

Linn

Hej! Såg att inlägget är ca 1 år gammalt men undrar vad det är färmärke på lampan den va super snygg!
Ver du vad det är för märke eller vill du sälja den 😀 ?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress