Jepp, då var det bara två dagar kvar till bröllopet. Jösses vad tiden går! Idag har vi iallafall varit lediga från jobbet och hunnit med att fixa det sista innan vi får tillgång till lokalen imorgon. Nu börjar det verkligen bli pirrigt! :)
Som ni kanske förstår så har jag en del att stå i dessa fullspäckade dagar, men ni ska få se lite småglimtar från dukningen och alla dekorationer från bröllopet nästa vecka. Hoppas att ni ser fram emot det :)
 
Så jag önskar er alla en riktigt fin helg, och en härlig nationaldag! Nästa gång vi hörs är jag min största kärleks fru,underbart! :)
För att se lite småglimtar så kan ni följa mig på Instagram. (@sofiasinredning)
 
Foto: Sofia
 

 
Yohanna af Skovde

Men oj oj! Redan?! Hoppas er dag blir perfekt! Grattis igen!

Svar: Japp! Tiden går galet fort! Tack snälla :)
Sofias Inredning

Emma

Lycka till med allt och glöm inte njuta på er stora dag!

Svar: Tack så mycket :) Ja idag blir det fullt ös men imorgon skall vi bara njuta :)
Sofias Inredning

Linda

Hejsan! Snubblade in av nyfikenhet när jag såg ditt inlägg i flödet på blogg.se. Vad spännande med bröllop! Jag har inte hunnit bläddra igenom inläggen än, men bara ljusstakarna i mässing gör ju dekorationen underbar :)

angelicasvarld.blogg.se

Men va härligt!! Ska bli så kul å få se bilder från er dag!!

Hoppas ni får en underbar dag fylld med kärlek!

Linda Lövberg Hjären

Hoppas ni får en bra dag :D

Marica Andersson

Åååh, så roligt... Önskar dig all lycka till - stort grattis =)
Gifter mig själv nästa år, så skall följa dig på instagram, så får man kanske lite tips och ideer =)

annelie

grattis

JUNITJEJ

Ett stort GRATTIS i förskott!

Anonym

Grattis. Hoppas ni får en fin dag.

carolina

Blev inspirerad av din skylt - kan bli att vi gör något liknande ! Ok? :)

Ida

Ha en underbar bröllopsdag idag!! :D

Meena

Vad roligt! :D

Alina

Åh så roligt!

Malin

Ah vad roligt! Grattis!

Andrea iB ~ Fotografering. Inredning. Vardag ~

Grattis! Hoppas dagen varit så magisk som du drömt om <3

Svar: Tack snälla :)
Sofias Inredning

Fröken Grön

Oj så roligt! :D

Hildur - fixa&dona

Hoppas ni haft en fantastisk dag! Stort grattis!

Svar: Tack snälla du, dagen blev mycket bättre än vad vi kunnat drömma om :)
Sofias Inredning

Spritt

Lycka till! :)

rebeccafornstedt.blogg.se

Åh! vilket fantastiskt sätt att inviga sommaren på, grattis!

Svar: Ja precis, tack! :)
Sofias Inredning

Johanna

Gud så spännande! Hoppas dagen blev precis som önskat, håller tummarna på att man får se lite bilder här sen :)

Svar: Absolut, det skall ni få så småningom :)
Sofias Inredning

När Annie fotograferar i Kalifornien

Oj oj! Grattis!!

Svar: Tack snälla :)
Sofias Inredning

Amanda Niclasson

Åh va roligt, grattis!

Svar: Tack :)
Sofias Inredning

Annster

Vad roligt :)

Frida

Åh grattis till er! :D

Svar: Tack :)
Sofias Inredning

Jenny

Hej!
Grattis till giftemålet. Mycket fin bild hade ni i ett senare blogginlägg. :)
Jag var dock tvungen att skriva till dig då jag tyckte det var en väldigt fin och bra skylt ni hade här i detta inlägg.
Jag driver själv en nystartade bröllopsplatsen.se och undrar då såklart var tusan du har hittat den? =)
Bara måste ha den själv både till mitt bröllop och min webshop.

MVH
Jenny

Svar: Tack snälla! :) Den har vi faktiskt tillverkat själva :)
Sofias Inredning

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress