Nu har det gått en och en halv månad sedan vi gifte oss och det är ju väldans vad tiden går! Jag har faktiskt varit ganska dålig på att visa er bilder från våran stora dag men jag tänkte härmed iallafall dela med mig av hur vi tänkte med bordsplaceringstavlan. Joel tillverkade tavlan av en MDF-skiva efter mina önskemål och sedan målade jag den med griffelfärg. Istället för vanliga skolkritor som lätt hade smetats ut, använde jag en griffelpenna från Granit som jag tyckte funkade väldigt bra. Råkade man skriva fel eller behövde göra ändringar så var det bara att torka bort med en fuktig trasa och börja om.
 
Vi hade även en hachtag så att våra gästers bilder hamnade på ett och samma ställe, perfekt att gå tillbaks till när man längtar tillbaks till den där speciella dagen :) En pil med hashtaggen guidade gästerna till rätt ingång och satt i en blomkruka utanför festlokalen. Väldigt fiffigt tycker vi! :)
 
Foto: Sofia
 
Rebecka

Så snyggt! Vilken toppenidé!!

Yohanna af Skovde

Bra idé! Kul med hashtag! Visa gärna mer bilder :)

Isabella [ Fotografi ]

Vilken himla bra idé med en egen hashtag! Väldigt roligt för gästerna också kan jag tänka mig.
Förresten, var placeringen med Christoffer & Robin med flit? (Christoffer Robin från Nalle Puh började jag tänka på hehe) :P

corneliaeriksson.blogg.se

Så fint! Det är verkligen smart med en hashtag! :)

Ella Stork

så snyggt och smart!

Bintu Malm Fraser

SÅ roligt, snyggt och smart! Önskar att jag får gifta mig en dag! Då ska jag använda mig av dessa tips :-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress