6 januari 2015

Tegelväggar

Inspiration

Jag tycker att det är himla snyggt med tegelväggar. Kanske inte det mest praktiska då det känns krångligt att sätta upp tavlor, hyllor etc. Men jag hade ändå kunnat tänka mig att ha en liten vägg med tegel här hemma. Jag hoppas att vi lyckas knacka bort lite puts på murstocken i framtiden och få fram en vacker tegelvägg, vi får se.
Hursomhelst så tycker jag väldigt mycket om en av Emmas senaste stylingar på Linnégatan, där det just är många tegelväggar. Visst är det snyggt?
 
Foto: Stadshem
 
joe

Håller helt med....tycker de är riktigt fint!! :)

carro

Snyggt!

JUNITJEJ

Så snyggt med tegelväggar!

Ninni - Vimsiga mamman

Det är sanslöst vackert

Jeanette

Det är väldigt fint med tegelvägg:)

JENNYH - Mammablogg

Supersnyggt!

maria

Alltså såå himla fint! Älskar tegelväggen!!

natalie

riktigt fint!

Jeanette Karlsson

Jättesnyggt!!

Emma Fischer

Tack Sofia!!

Isabella

Så snyggt! Får jag fråga vart jag kan hitta tavlan i hallen med flickan?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress