Igår fylldes mitt Instagramflöde med bilder från en speciell lägenhet då faktiskt cirka var tredje (!) som jag följer postade en bild på samma kök i sitt egna flöde. Vi har nog inte sett nog än heller för oj vilket ljuvlig pärla det är! Det är otrolig begåvade Lotta Agaton som nu säljer sin stora lägenhet på Odengatan i Stockholm. Det syns att varenda liten detalj är noga utvald och jag älskar verkligen hennes stora "flaskhållare" som står på golvet i matsalen. Jag har ju själv köpt en liknande variant på second hand som jag bara väntar på att få plats med i köket vid våran renovering.
Om du är sugen på att slå till på Lottas lägenhet så är utgångspriset sisådär 14,5 miljoner!
 

 
mamma mindy

Så snyggt :=

När Annie fotograferar i Kalifornien

Riktigt snyggt! Våga svarta möbler!

Fredrik

Just och fräscht, älskar det. Tack för många inspirerande inlägg! MVH Fredrik http://www.designie.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress