18 februari 2015

Vi ska gifta oss!

Bröllop

Ja ni läste rätt, jag och Joel skall gifta oss! Och det ganska snart för i Juni smäller det. Vi är mitt uppe i planeringen, och jösses vad mycket det är att tänka på! Förra veckan skickades inbjudningarna ut så nu börjar man verkligen förstå att det är på riktigt. Kan ni tänka er, att jag ska bli någons fru. Och inte vems fru som helst, det är ju min största kärlek!
 
Ni som följer mig på Pinterest kanske har sett att jag "pinnat" en massa bilder på temat "Wedding" ett tag nu, så det är framförallt där jag samlar min inspiration. Mer om bröllopet kommer framöver :)
 
Foto: Sofia
 
 
Therése S

Grattis =)

Saragunmarie

Åh, grattis!! :)

my

Åh :) Grattis! :D

Linda RYDÉN

GRATTIS!! :)

Alexandra Sidgwick

Stort grattis!!

Elin

Vad kul, grattis! Hoppas få se lite bröllopsinspo då framöver. :)

Linda

Grattis! :)

Designtjejen/Emmelie

Så roligt!! Grattis!

hanan

stort grattis.

tommy

Grattis =)

Micaela

Åh vad kul med bröllop! Jag och min man gifte oss i december i Dubai, och det var det roligaste jag någonsin gjort!

Emilia Åkerberg

Ååh va roligt, grattis!! :)

milina.blogg.se

grattis! :)

Emma Grann Fotografi

Åh grattis!!! :)

Behöver ni fotograf så får ni gärna höra av er!

Hedda Rönnlund

Grattis!:D

Jessica Karlsson

Grattis =)

Annster

Grattis :)

stina - Mamma till Elias | STHLM/GRAN CANARIA

Åh va kul, GRATTIS :)
Vi ska också gifta oss, blir lite längre fram, mycket som ska planeras :)

kerstin

grattis och Lycka till

Maria Ekblad

Åh grattis! Om ni behöver bröllopsfotograf så fotograferar jag er gärna. Min portfolio finns på www.mariaekblad.se :)

Jasmine

Så roligt för er. Stort grattis!
Kram

KassandraPalma

åh så kul! grattis :)

Sofia

Så himla kul! Grattis till er!

myawesomedays.blogg.se

Grattiis. :D:D

Julia

Grattis! Gud vad roligt :)

Cissi

Åhhh vad roligt!
Grattis <3

meyav

Grattis! :)

Evelina

Meeen gud vad roligt! Grattis till er :D

Alina

Grattis!

Jennie bott i LA

OH vad roligt!! grattis!

ExklusivaMoi

Vad roligt =)...bröllop är roliga att gå på och vara med och göra! Jag gillar Medelhavsländernas stil när det vankas fest <33 Där dansar ALLA och bjuder på sig... något som jag tycker filmjölkslandets befolkning kan ta efter!

Meena

Grattis va roligt!

Hanna Karlsson

Grattis! :-)

Krassligt

Så härligt! Grattis

Linda - Design Concept

Åhh vad roligt! Grattis till er:)

Svar: Tack snälla Linda :)
Sofias Inredning

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress