Måndag igen och sista dagen i Augusti. Imorgon är det ju officiellt höst och det känns faktiskt ganska okej. Jag ser ändå fram emot hösten och är taggad för roliga projekt här hemma och på jobbet. Någonting som jag måste ta tag i är de där gardinerna i matsalen. Det gjorde lite ont i mig när gardinerna med gardinstången åkte upp i samband med inflytten förra sommaren, och nu orkar jag inte se eländet längre. Nä, takskenor skall måttbeställas och gardinlängder skall sys. Så - välkommen hösten! :)
 
Foto: Sofia Sjöberg

 
Hanna Ahlin

Var beställer du dina skenor? Har letat länge, länge men hittar inget klockrent!

Svar: Jag kommer beställa mina från Lindhs. Det är den jag hittat som syns minst! :) Ikea har ju en variant, men den blir lite väl synlig tycker jag!
Sofias Inredning

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress